Jurnalul unei instalaţii


Salonul Judeţean ProfART 2013
Tema: Pământul, ocrotitorul vieții

Autori

Iulian Solda, Andrei Rosetti, Grigore Roibu

Iulian Solda, Andrei Rosetti, Grigore Roibu

Concepţie

001 Forma

Pregătiri

002 AR Instalatie 3003 AR Instalatie 5004 AR Instalatie 6

Asamblaj

005 instalatie006 instalatie007 -Forma

Lucrarea trăieşte şi se dezvoltă … în felul ei…

008 Forma

Apar reacţii…

009 Instalatie010 Instalatie

011- instalatie Forma

Le mulţumim celor care au avut reacţii. Acesta a fost scopul nostru. Ne cerem scuze pentru inconvenientele pricinuite. Lucrarea se dezvoltă în sala galeriei Forma, unde poate fi văzută până pe data de 30 aprilie 2013.

În data de 26 aprilie 2013 am crezut că totul a murit…

Forma  - artavizuala21Forma 2 - artavizuala21

Am strâns, am făcut curăţenie şi am crezut că aici este sfârşitul.

profart - artavizuala21

Şi, în cercul nostru, am avut  o surpriză…

artavizuala21

Nu ştim dacă acesta este finalul. Surprizele pot continua. De data aceasta, însă, independent de voinţa noastră.

Un comentariu la “Jurnalul unei instalaţii

Lasă un răspuns

